• Aktualności

• Międzynarodowy Dzień Jabłka w 2d

• Klasa 2d obchodząc Międzynarodowy Dzień Jabłka dowiedziała się, jakie są dary sadów, w jakich produktach można odnaleźć jabłko, czym różni się krzew od drzewa oraz jaki jest proces dojrzewania owoców. Zrobiliśmy również kilka ciekawych eksperymentów, ćwiczyliśmy obieranie jabłek, dodawaliśmy, odejmowaliśmy, ważyliśmy, układaliśmy zadania tekstowe; poznaliśmy wiersz Entliczek-Pentliczek.

• Jarzynowa gimnastyka raz dwa trzy - 3c

• „Kręcimy się świderkiem, udajemy marchewkę.

I śmiało na brokuły skaczemy do góry.

Robimy dwa przysiady według pomidora rady.

Chwila marszu na wesoło za dzielną fasolą.

Jarzynowa gimnastyka raz dwa trzy…. !!”

Chcąc zachęcić dzieci z klasy 3c do jedzenia warzyw i owoców postanowiliśmy, samodzielnie wykonać sałatki. Ogromną frajdą dla dzieci było krojenie gotowanych warzyw i trzeba przyznać, że nie sprawiło im to najmniejszych kłopotów. Wszystkie palce były całe, a warzywa super pokrojone. Wspólne przygotowanie posiłku było dla wszystkich bardzo przyjemną chwilą. Dzieci bardzo chętnie częstowały się swoimi sałatkami i próbowały nowych smaków

• Wycieczka 4a i 4c do Kołobrzegu

• Klasy 4a i 4c wybrały się 5.10.2023 r. na wycieczkę  szkolną do Kołobrzegu.
               Pogoda nam dopisała. Było trochę spacerowania i trochę zwiedzania.   Byliśmy na plaży i nawet zajrzeliśmy pod wodę, ale tylko w oceanarium. W muzeum minerałów można było dotknąć prawdziwy meteoryt z kosmosu, który spadł na Ziemię kilka tysięcy lat temu. Kupiliśmy też mnóstwo pamiątek. W drodze powrotnej odwiedziliśmy restaurację Mc Donald  i również tam  dobrze się bawiliśmy. Wspólnie spędzony czas pozostanie na długo w naszych wspomnieniach.

• Podróż wehikułem czasu - statkiem dawniej i dziś…

• „Parostatkiem w piękny rejs, statkiem na parę w piękny rejs…” - śpiewał Krzysztof Krawczyk…
              … a my z uśmiechem na twarzy śpiewamy „płyną po wodzie statki: jacht i kuter rybacki, suną odważnie po falach, gotowe na nowe wyzwania!” (DrobNutki)

….. przy takim muzycznym akcencie, zgłębiamy wiedzę na temat rodzajów statków oraz ich roli w życiu człowieka. Klasa 3c postanowiła zaprojektować i wykonać piękne modele statków, by zdobiły naszą klasę. Uczniowie wykorzystując umiejętności techniczne wykazali się wielką dozą kreatywności i pomysłowości. Oto nasza wystawa, którą można podziwiać na holu naszej szkoły

• Upływająca Jesień w świetlicy szkolnej

• We wrześniu, z radością, wróciliśmy do szkoły. Uczniowie, którzy uczęszczają do świetlicy szkolnej chętnie opowiadali o wakacyjnych przygodach. Przypominając sobie wakacyjny czas, daliśmy się ponieść fantazji i wyobrażaliśmy sobie podwodne stworzenia.

• Dzień chłopaka w oddziale przedszkolnym.

• Dzień chłopaka w oddziale przedszkolnym 🤵🧒😊 Nasi chłopcy zostali obdarowani w tym wyjątkowym dniu nie tylko prezentami ale również uściskami, uśmiechami oraz wspaniałymi życzeniami. Nie zabrakło też drobnych, słodkich upominków dla dziewczynek 😍

• Dzień CHŁOPAKA  w 3c.
            • Dzień CHŁOPAKA w 3c.

• Dzień Chłopaka w klasie 3c był dniem pełnym niespodzianek i radości. Dziewczynki przygotowały dla naszych chłopców miłe upominki i złożyły najserdeczniejsze życzenia 👦🥳🍭

• Programowanie w grupie 0b.

• "Uczymy dzieci programować " to ogólnopolski program, który poprzez zabawę i doświadczanie wprowadza dzieci w świat kodowania i programowania. W grupie 0b z wykorzystaniem m.in. maty do kodowania podczas całego roku szkolnego będziemy rozwijać umiejętności t.j. logiczne myślenie, kreatywność, pracę zespołową czy zadaniowe rozwiązywanie problemów. 🤔🤖🧮

• Jaka to roślina? - lekcja przyrody w 3c

• W dniu 28.09.2023r. klasa 3c podczas lekcji przyrodniczej, uczyła się rozpoznawać rośliny zbożowe, okopowe, oleiste i włókniste. Dzieci dowiedziały się również co wytwarza się z tych roślin, a nawet rozłupały każde nasionko, by dowiedzieć się, co kryje ich wnętrze.

• Pierwsza pomoc - Ratuję od małego

• Dnia 27.09.2023r. uczniowie klas 3c i 3d wzięły udział w zajęciach z ratownikami z „Podstawowej Pierwszej Pomocy w programie szkoleniowym - Ratuję od małego”. Dzieci poszerzyły swoją wiedzę z zakresu bezpieczeństwa i wykonywały ćwiczenia praktyczne. Każdy uczeń otrzymał dyplom ukończenia szkolenia - czujemy się w naszej szkole bezpieczniej 😊🚑♥️🏅